Dienstag, 14. November 2017

my church ♥ Attention Catholic

3. November um 11:45



My tip: left and right next to the entrance
are the holy water basin
slightly wet fingertips
and then cross you !!!!
not like me:
Protestant church
Come in and look for the pools
with the holy water
the priest immediately pulled a long face
and looked at me questioningly
at the christmas fair !!!
and me .........
I could not stop kneeling
and just been babbling!
Padded
etc.
...... not loud
but visibly finished !!!
then went earlier !!!
hehehe (y) (y) (y)

that makes you really loud ...
(for fine pisse ossis !!!) .....
great sound for me !!!
above ...... is much space as before
with Pfarrer Pfahlbusch .....
for e.g.
gospel singer
 
has grandpa ..... built in 1880
tells !!!
there was a water channel (water street) before

that's why it's not that old yet






meine Kirche  ♥
Vorsicht
Katholisch
Mein tipp: links und rechts neben dem eingang
sind die weih wasser becken
fingerspitzen leicht benetzen
und dann bekreuzigen !!!!
nicht so wie ich:
evangelische kirche
komme rein und suche die becken
mit dem weihwasser
der priester gleich ein langes gesicht gezogen
und mich fragend angeschaut
bei der weihnachtsmesse !!!
und ich .........
habe garnicht mehr augehört zu kniehen
und nur am brabbeln gewesen !!!
Gepolstert
u.s.w.
...... nicht laut
aber sichtbar fertig !!!
sind dann früher gegangen !!!
hehehe (y) (y) (y)


die macht richtig krach ... 
(für feine pinkel ossis !!!) ..... 
super klang für mich !!!
oben ...... ist viel platz auch wie früher
mit pfarrer pfahlbusch .....
für z.B.
gospelsänger

Kommentar veröffentlichen