Montag, 1. Mai 2017

grandfather born in the year 1880

all OK   1 Std
In berlin means i believe ...... the tütü (tuetue) = hair segment ..... has grandfather born in the year 1880 ...... always said = alt berlin around 1900-1920 was his high-time in the to learn !!! Has always helped me with the homework ...... teacher always = something old-fashioned but correct

94 years old become .... smoked like a chimney .... + once the week drunk ..... never problems ..... no contact .... only mother's muft everything from the male nurse .... Then quickly exidus
What never really sick ....... comically ..... broken maintained ??? ....
He once said to me he was 3 days emperor ??? as child ???

 Since I wrote that ...Really hot pasted massive ......no problem ....Mother had no opinion because of the headache paints ....Tomorrow I'll get my 14 €For the month of pocket money ....Officially eigendlic 400 € basic security calledAnd is from the office usually with housing money to increase ....

Since I wrote that ...
Really hot pasted massive ......
no problem ....
Mother had no opinion because of the headache paints ....
Tomorrow I'll get my 14 €
For the month of pocket money ....
Officially eigendlic 400 € basic security called
And is from the office usually with housing money to increase ....
Is impoundable under the law
Always pay me ....
But I had no desire to lie
And the voluntary certificate
To sign .... the "silent law"
"(Of lying can be checked ......
And if man can not lie ....
Wrecking prescribed ....
Officially with judge and for the first time
A distributive in paragrafen § slang ....
Checked with me ......
I did not understand a word
Only § gewäsch ..
.no explanation for me) "
What holds us here .....
Must go away immediately .... my wish ....
Or arrangement ifs must be!
#hartz # 4 is shit .... must also go away ....
Old reglung again .....
my wish ....
Or a # arrangement if need be. !!!
The rest need the #KZ
For the lunch what I have today stand .....
Rubber eagle
With boiled potato bad qualli ....
Frostgemuse !!!
Frass and river cola aldi baaaaa
Determined in the east brewed ....
And perhaps more expensive than lidel ...
30 seconds autoweg away from here !!!
For #wessis ???
Never




in berlin heißt das glaube ich ...... das tütü (tuetue) = haar teil ..... hat opa Baujahr 1880 ...... immer gesagt = alt berlin um 1900-1920 war seine hoch-zeit im lernen !!! hat mir immer geholfen bei den hausaufgaben ...... lehrer immer = etwas altertümlich aber richtig
94 jahre alt geworden .... geraucht wie ein schlot .... + einmal die woche betrunken ..... nie probleme ..... kein kontakt .... nur mutter wuste alles vom mänlicher Pfleger ..... dann schnell exidus .... War nie wirklich krank ....... komisch ..... kaputtgePflegt ??? .... er hat mal zu mir gesagt er war 3 tage Kaiser ???





seit dem ich das geschrieben habe ...
echt heiß pinktiert massiv ......
kein problem ....
mutter hatte keine meinung wegen den kopfschmerztabletten ....
morgen hole ich meine 14 €
für den monat taschengeld ....
amtlich eigendlic 400€ grund sicherung genannt
und ist vom amt üblicher weise mit wohngeld aufzustocken ....
unpfändbar ist nach dem gesetz
an mich immer auszuzahlen ....
aber ich hatte keine lust zu lügen
und die freiwilligkeitsbescheinigung
zu unterschreiben .... das "stille gesetz"
 "(des lügen können ist zu überprüfen ......
 und wenn mann nicht lügen kann ....
abwracken vorgeschrieben ....
amtlich mit richter und zum ersten mahl gesehen
ein verteiliger in paragrafen § slang ....
überprüft bei mir ......
ich kein wort verstanden ...
nur § gewäsch ..
.keine erklärung für mich)"
was uns hier fest hält .....
muß umgehend weg .... mein wunsch ....
oder anordnung wenns sein muß !!!
#hartz #4 ist scheiße .... muß auch weg ....
alte reglung wieder her .....
mein #wunsch ....
oder eine #anordnung wenns sein muß. !!!
den rest brauch das #KZ
für das mittagessen was ich heute hab stehen lassen .....
gummi adler
mit verkochten kartoffel schlechte qualli....
frostgemuse !!!
frass und river cola aldi baaaaa
bestimmt im osten gebraut ....
und vielleicht noch teurer wie lidel ...
30 sekunden autoweg weg von hier !!!
für #wessis ???
nie  !!!

Keine Kommentare: